onsdag 19 oktober 2011

Året som varit

Jag vet att det är lite mer än två månader kvar av 2011, men då jag misstänker att det inte kommer att hända något mer märkvärdigt i år så kan jag väll lika gärna summera året redan nu ^^ (Inte i kronologisk ordning)

Så vad har hänt då?

I Mars åkte jag och Anna till London en vecka. Och ja, det är exakt lika underbart som det sägs :) Besökte Brittiska museét, som för övrigt tog lite drygt två timmar att gå igenom och då kollade vi inte så jätte noga i de mindre intressanta avdelningarna heller. (Dom har ett Harry Potter mynt i valuta avdelningen xD). Det fanns även en gammal svensk tio sedel. Vi var även iväg och kikade på Big Ben som de stereotypiska turister vi var, det är fan i helvete en stor jävla byggnad kan jag tala om. I samband med det så gick vi The Piccadilly walk.....tror jag iaf att det hette. Det är en promenad på ca 2 km längs Londonkanalen med massa sevärt. Jag vart dessutom indragen i någon slags comedy street show, vi stod och tittade på en kille som stod och var rolig, också helt plötsligt så pekar han på mig och vill att jag ska komma fram. Killen drog nåt breakdance move och bad mig härma efter,,,jo jo visst lycka till att få mig att göra det han gjorde xD

Kollade även in massa andra turistattraktioner, London bridge var mäktig, Oxford street och Tottenham Hale var riktigt schyssta gator med massa butiker. Camden Town var dock ultimat, metal butiker så långt ögat når och billigt som fan. Fan vad jag vill tillbaka till London.

Mer då?

Har hunnit med att åka en snabb tripp till Göteborg för att se Manowar på Trädgårn, riktigt bra var det. Fick Joey DiMaios bassträng också :) Bodde hos Henke de tre dagarna där nere, vi levde på Everquest II och kebabrulle xD

Mer då?

I somras hände det då verkligen inte mycket roligt. Pluggade nästan hela tiden, men jag lyckades iaf fixa mig ett betyg i Samhälle A :) Denna sommar har nog faktiskt varit den värsta på mycket länge, med massa drama och bråk från alla möjliga håll och kanter.Vänskapskretsar som splittras och grupperas, stelt och obekvämt och allmänt kaos. Nu har det dock lugnat ner sig och det verkar som att de flesta som bråkade och tjafsade kommer rätt så bra överrens nu. Bråken är över så att säga, jävligt skönt :) Låt oss hålla det så! Känns fortfarande som att det är lite grupperingar fortfarande dock....det är trist :/ Vart tog den gamla goda tiden vägen?
Aja, jag var ju på Yran med ingen mindre än Herr Dennis Fredriksson iaf, och även fast jag inte är något fan av yran så hade jag riktigt roligt :) Såg några bra band och Dennis förgyllde kvällarna som bara han kan ^^

Har även tagit några turer till Härnösand och hälsat på svärmor och svärfar, alltid lika trevligt :) Dom var dessutom hit och hälsade på veckan innan yran.

Mer då?

Efter en längre paus från bandet, pga att Martin tillfälligt flyttade från stan, så har vi startat igång igen sen ett par månader tillbaka (Martin kom tillbaka). Känns riktigt jävla bra, jag saknade nacksvinget och röjjet i repan. Har börjat skriva material till en demo som ska spelas in så snart alla låtarna är klara :) En låt färdig hittills. Tungt och elakt som sig bör.

Mer då?

Gjorde min tredje tattuering :) en dödskalle med ett järnkors. Riktigt ball.

Mer då?




Ja.....jag tror inte det var något mer?!!? Syrran fick en till unge och förlovade sig. hmm...nu kommer jag inte på något mer. Hände väll kanske något mer litet :) Skolan är ju ingen mening att nämna för det vet ju alla om redan :P Snickrar på för fullt, svettas och blöder som sig bör.


























1 kommentar: